شماره تماس : 09162381442 _ 03191011610

چرا از نرم افزار کاردرمانی و گفتاردرمانی بوستان استفاده کنیم

(نرم افزار کاردرمانی خوب)

نرم افزار کاردرمانی و گفتاردرمانی

چرا مدیران مرکز کادرمانی و گفتاردرمانی رفته رفته به سمت استفاده از نرم افزار ها و سایر خدمات  IT پیش می روند ؟

سال هاست که نرم افزار ها و سیستم ها به کمک انسان ها جهت افزایش سرعت وقت و یکپارچگی آمده اند که البته این موضوع برای مراکز کادرمانی و گفتاردرمانی هم صدق می کند، شاید در یک مرکز امور به صورت دستی و کاغذی و با صرف وقت و محاسبات به طور رضایت بخشی پیش برود اما امروزه وقت یکی ارزشمند ترین دارای هایی است آنچه که یک مدیر در جست و جوی آن است دسترسی سریع به اطلاعات و گزارشگیری ها در کمترین زمان و کمترین خطا می باشد محاسبات و تنظیم گزارش های متعدد مانند تعداد جلسات درمانگران، تعداد جلسات ثبت درمانگران به همراه سهم و حقوق آن ها نرم افزاری باشد که تمامی این موارد به صورت اتوماتیک محاسبه کند و با یه کلیک گزارش آن ها را در اختیار ما قرار دهد

به مراکز خود نظم دهید :

 آیا بهتر نیست به جای محاسبات پیچیده درآمد ها، هزینه ها، سود و زیان و کنترل موجودی بانک ها را با استفاده از یک نرم افزار تخصصی مدیریت کنیم آیا وقت آن نیست که اموری مثل پذیرش، تشکیل پرونده و نوبت دهی به جای روش های دستی و کاغذی با نرم افزار انجام شود اطلاعات به صورت یکپارچه در یک سیستم گردآوری می شوند و اینگونه مرکز شما نظم بهتری به خود می گیرد و دسترسی به اطلاعات مراجعین سریع تر و ساده تر می شود که در این صورت خطاهای انسانی کاهش یافته و امنیت اطلاعات مراکز شما بالا می رود

مزایای استفاده از یک نرم افزار کاردرمانی خوب :

از دیگر مزایایی که استفاده از یک نرم افزار خوب و تخصصی، مدیریت نوبت های مراجعین و درمانگران و استفاده از سامانه پیامکی برای مراجعین و درمانگران، ثبت تراکنش ها و تعریف کاربران مختلف و تعیین سطوح دسترسی آن ها و … می باشد قطعا  بعد از مدتی استفاده از نرم افزار از مزایای آن شگفت زده خواهید شد

نرم افزار کاردرمانی بوستان :

نرم افزار مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی بوستان یکی از بهترین نرم افزار های موجود در بازار برای مدیریت کامل مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی می باشد که می توانید تمام امور اعم از پذیرش و نوبت دهی و حسابداری را به صورت سیستمی و منظم داشته باشید نرم افزار بوستان شامل بخش هایی همچون تعاریف ، تشکیل پرونده ، پذیرش ، نوبت دهی تراکنش ها ، حسابداری و گزارشات می باشد