نرم افزار خوب چشم سازمان شما است
(نرم افزار تخصصی کاردرمانی و گفتاردرمانی بوستان)
[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://mihanrayan.ir/wp-content/uploads/2022/02/3.jpg” _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” alt=”نرم افزار کاردرمانی و گفتاردرمانی” title_text=”نرم افزار خوب چشم سازمان شما است” align=”center” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_column _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” type=”4_4″ theme_builder_area=”post_content”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ header_text_color=”#1d3557″ header_font=”iransans||||||||” header_2_font=”iransans||||||||” header_3_font=”iransans||||||||” header_3_text_color=”#1d3557″]شما جزو کدام نوع از مدیران مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی هستید ؟
آنچه در ادامه این مطلب آمده است نتیجه بررسی های انجام شده توسط شرکت میهن رایان می باشد
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ custom_margin=”-16px|||||”]1_ مدیرانی که به شدت درگیر امور روزمره مرکز خود هستند
2_ مدیرانی که همواره به دنبال رفع مشکلات پذیرش و مدیریتی و تسهیل امور در مرکز خود هستند
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ custom_margin=”-16px|||||”]عموما مراکز کادرمانی و گفتاردرمانی جزو آن دسته از سازمان هایی است که مدیریت در دو نقش مدیر و کاردرمان یا گفتاردرمان به طور همزمان ظاهر می شود، و نقش مدیریتی جهت کنترل پرونده ها، صندوق، حساب درمانگران، سود و زیان مرکز، بسیار وقت گیر و پر تنش می باشد، همیشه راهکاری وجود دارد که ما را از مسیر میانبر به مقصد برساند اما ایجاد تغییر و پیاده سازی روش های نوین از جمله خدمات IT و استفاده از نرم افزار ها برای مدیران همیشه سخت بوده زیرا هر تغییری برای رسیدن به نتیجه مطلوب چالش های خود را دارد
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ custom_margin=”-16px|||||”]اما در این بین مدیرانی هستند که همواره در تکاپوی رشد سازمان خود هستند و برای بهبود فرآیند های آن بسیار در اندیشه تغییرات زیر ساخته هستند این مدیران همواره از زاویه دیگری به مسائل نگاه می کنند و همیشه از خود می پرسند چگونه می توانیم این مسائل را به شکل ساخت یافته تر سریع تر و دقیق تر انجام دهیم استراتژی آن ها خرید و ذخیره زمان به هر دو روش است، در ادامه نمونه هایی از دغدغه های این مدیران را برای شما عزیزان عرض می نمائیم
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ custom_margin=”-16px|||||”]1_ چگونه فرآیند نوبت دهی ، تشکیل پرونده ، و پذیرش را در مرکز خوب ساماندهی کنیم ؟
2_ چرا باید هر روز مدت زمان زیادی حرف را نوشت نوبت ها از برنامه ثابت در برنامه روزانه قرار داده شود و منشی تمام اطلاعات را روی کاغذ بیاورد
3_ چرای برای دسترسی به اطلاعات پرونده بیماران و جلسات و تراکنش هایشان میان انبوهی از از پرونده های کاغذی جست و جو کنیم ؟
4_ چگونه می توانیم از اطلاعات خود و مراجعین محافظت کنیم ؟
5_ چگونه می توان پرونده مراجعین را بر اساس فاکتور های مختلف دسته بندی کرد ؟
6_ چگونه می توان سوابق تمامی مراجعین را داشت ؟
7_ چرا باید هر روز ، هر هفته یا هر ماه حقوق درمانگران به تفکیک محاسبه گردد ؟
8_ چگونه متوجه شوم هر لحظه سود و زیان مرکز و درآمد ها چقدر است ؟
9_ و چگونه می توان بدون محاسبات پیچیده و خطاهای انسانی انواع گزارش های را از وضعیت مرکز، خدمات، مراجعین، دمانگران و … داشت ؟
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” theme_builder_area=”post_content” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ custom_margin=”-16px|||||” header_5_font=”iransans|600|||||||” header_5_font_size=”17px” header_5_text_color=”#820a14″]قطعا این مدیران می دانند که تغییر از سیستم کاغذی به سیستم نرم افزاری می تواند مشکلات فوق را حل نماید ، گر چه این تغییر چالش هایی از قبیل آموزش نیروی کار و مقاومت کاربران را دارد اما تمام این موارد را می پذیرند تا در دراز مدت از داشتن سیستمی یکپارچه بهره کافی را ببرند و بتوانند در تصمیم گیری های آینده از اطلاعاتی منسجم که در یک پایگاه داده نرم افزار گرد آوری شده است بهره مند شوند، پس بیایید رویکرد خود را تغییر دهیم و همچون مدیران تحول گرا عمل کنیم