نرم افزار تحت وب واسط سامانه مودیان

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-94px|auto||auto||” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_font=”iransans|700|||||||” header_text_color=”#1d3557″ header_3_text_color=”#820a14″ global_colors_info=”{}”]

نرم افزار واسط مودیان میهن رایان

 

(شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان)

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-94px|auto||auto||” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_font=”iransans|700|||||||” custom_padding=”10px|||||” global_colors_info=”{}”]

نرم افزار مودیان میهن رایان با توجه به پنل کاربری ساده و با بهره گيری از آخرين قوانين سازمان امور مالیاتی می تواند عمليات ارسال صورتحساب الکترونیکی شما را فراهم سازد.

نرم افزار مودیان میهن رایان بصورت آنلاین می باشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که در هر زمان و مکانی حتی با تلفن همراه خود فاکتور های خود را ارسال کنید و از آن استعلام بگیرید.

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_font=”iransans|700|||||||” custom_margin=”-8px|||||” custom_padding=”||5px|||” global_colors_info=”{}”][/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_font=”iransans|700|||||||” custom_margin=”-8px|||||” global_colors_info=”{}”][/et_pb_text][et_pb_image src=”https://mihanrayan.ir/wp-content/uploads/2023/08/2_.jpg” title_text=”2_” _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_font=”iransans|700|||||||” custom_margin=”-8px|||||” global_colors_info=”{}”]

 

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”|auto|34px|auto||” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_3_text_color=”#1d3557″ custom_padding=”||1px|||” global_colors_info=”{}”]

ارسال فاکتور در سامانه مودیان الزامی و حائز اهمیت است؟

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-19px|||||” global_colors_info=”{}”]

بله!

با تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان کلیه شرکت ها ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان گردیدند.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” min_height=”230.4px” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_3_text_color=”#1d3557″ global_colors_info=”{}”]

و اما چرا ارسال فاکتور هار الزامیست؟

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-19px|||||” global_colors_info=”{}”]

زیرا سازمان امور مالیاتی میخواهد با این روش جلو فاکتور های صوری و شرکت های کاغذی که موجب ایجاد اعتبار واهی ارزش افزوده میگردد گرفته شود.

در واقعیت شرکت هایی که فاکتور خرید رسمی نمیتوانند تهیه نمایند با شرکت های صوری که امکان ارائه فاکتور رسمی بصورت یک و دو را دارند تبادل معامله صوری مینمایند از این رو مبلغ بدهی ارزش افزوده شرکت ها کاهش پیدا میکند و در نتیجه مبلغ کمی پرداخت میگردد، سازمان امور مالیاتی با ارائه راهکار سامانه مودیان قدمی بزرگی در راستای جلوگیری از این مورد معاملات فرار مالیاتی را اتخاذ نموده است.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_3_text_color=”#1d3557″ global_colors_info=”{}”]

چگونه در سامانه مودیان ثبت نام کنیم؟

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-19px||33px|||” global_colors_info=”{}”]

فقط کافیست به پنل کاربری در سایت my.tax.gov.ir وارد کارپوشه  خود شوید و از قسمت دریافت شناسه یکتا حافظه مالیاتی فایل کلید عمومی  (public key) را به پرونده خود اضافه نمایید و شناسه یکتا خود را دریافت نمایید.

اما اگر انجام این مراحل برای شما مقدور نیست و یا وقت کافی ندارید ما برایتان شناسه یکتا اخذ می کنیم و یا حتی اگر کلید عمومی ندارید نگران نباشید، چراکه شرکت میهن رایان میتواند تمامی مراحل اعم از دریافت جفت کلید (public key و private key) و اخذ شناسه یکتا را برای شما انجام دهد.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_3_text_color=”#1d3557″ hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

طریقه اتصال نرم افزار واسط میهن رایان به کارپوشه سامانه مودیان

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-19px|||||” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

کاربران میتوانند با ایجاد یک پروفایل شخصی و بارگذاری فایل کلید خصوصی که با کلید عمومی اش شناسه یکتا گرفته اند از طریق اطلاعات شرکتشان در نرم افزار مودیان میهن رایان،  به کارپوشه سامانه مودیان خود متصل گردند.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” header_3_text_color=”#1d3557″ global_colors_info=”{}”]

امکانات نرم افزار:

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” custom_margin=”-19px|||||” global_colors_info=”{}”]

  1. رابط کاربری ساده و گیرا
  2. تحت وب (آنلاین)
  3. دسترسی بصورت دائم و از هرکجا
  4. سرعت در ارسال اطلاعات
  5. قابلیت دریافت فاکتور ها از اکسل
  6. قابلیت دریافت اطلاعات مشتریان از اکسل
  7. قابلیت دریافت کالا ها و خدمات از اکسل
  8. ابطال، اصلاح و برگشت از فروش
  9. دسترسی به سوابق فاکتور ها
  10. ارسال فاکتور ها از نرم افزار حسابداری ثالث

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.5″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

ارسال درخواست خدمت

کاربر عزیز ، شما میتوانید جهت ثبت سفارش خدمات ، از طریق فرم زیر اقدام نمایید

لطفا برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.