شماره تماس : 03191011610 - 09162381442

نرم افزار واسط مودیان میهن رایان

 

(شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان)

نرم افزار مودیان میهن رایان با توجه به پنل کاربری ساده و با بهره گيری از آخرين قوانين سازمان امور مالیاتی می تواند عمليات ارسال صورتحساب الکترونیکی شما را فراهم سازد.

نرم افزار مودیان میهن رایان بصورت آنلاین می باشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که در هر زمان و مکانی حتی با تلفن همراه خود فاکتور های خود را ارسال کنید و از آن استعلام بگیرید.

 

 

ارسال فاکتور در سامانه مودیان الزامی و حائز اهمیت است؟

بله!

با تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان کلیه شرکت ها ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان گردیدند.

و اما چرا ارسال فاکتور هار الزامیست؟

زیرا سازمان امور مالیاتی میخواهد با این روش جلو فاکتور های صوری و شرکت های کاغذی که موجب ایجاد اعتبار واهی ارزش افزوده میگردد گرفته شود.

در واقعیت شرکت هایی که فاکتور خرید رسمی نمیتوانند تهیه نمایند با شرکت های صوری که امکان ارائه فاکتور رسمی بصورت یک و دو را دارند تبادل معامله صوری مینمایند از این رو مبلغ بدهی ارزش افزوده شرکت ها کاهش پیدا میکند و در نتیجه مبلغ کمی پرداخت میگردد، سازمان امور مالیاتی با ارائه راهکار سامانه مودیان قدمی بزرگی در راستای جلوگیری از این مورد معاملات فرار مالیاتی را اتخاذ نموده است.

چگونه در سامانه مودیان ثبت نام کنیم؟

فقط کافیست به پنل کاربری در سایت my.tax.gov.ir وارد کارپوشه  خود شوید و از قسمت دریافت شناسه یکتا حافظه مالیاتی فایل کلید عمومی  (public key) را به پرونده خود اضافه نمایید و شناسه یکتا خود را دریافت نمایید.

اما اگر انجام این مراحل برای شما مقدور نیست و یا وقت کافی ندارید ما برایتان شناسه یکتا اخذ می کنیم و یا حتی اگر کلید عمومی ندارید نگران نباشید، چراکه شرکت میهن رایان میتواند تمامی مراحل اعم از دریافت جفت کلید (public key و private key) و اخذ شناسه یکتا را برای شما انجام دهد.

طریقه اتصال نرم افزار واسط میهن رایان به کارپوشه سامانه مودیان

کاربران میتوانند با ایجاد یک پروفایل شخصی و بارگذاری فایل کلید خصوصی که با کلید عمومی اش شناسه یکتا گرفته اند از طریق اطلاعات شرکتشان در نرم افزار مودیان میهن رایان،  به کارپوشه سامانه مودیان خود متصل گردند.

امکانات نرم افزار:

  1. رابط کاربری ساده و گیرا
  2. تحت وب (آنلاین)
  3. دسترسی بصورت دائم و از هرکجا
  4. سرعت در ارسال اطلاعات
  5. قابلیت دریافت فاکتور ها از اکسل
  6. قابلیت دریافت اطلاعات مشتریان از اکسل
  7. قابلیت دریافت کالا ها و خدمات از اکسل
  8. ابطال، اصلاح و برگشت از فروش
  9. دسترسی به سوابق فاکتور ها
  10. ارسال فاکتور ها از نرم افزار حسابداری ثالث