شماره تماس : 03191011610 - 09162381442

نرم افزار مراکز ارتوپدی فنی بوستان

 

(شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان)

نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان تنها نرم افزار تخصصی مدیریت مراکر ارتوپدی فنی موجود در بازار برای مدیریت کامل مراکز ارتوپدی فنی می باشد که می توانید تمام امور اعم از تشکیل پرونده، پذیرش، نوبت دهی، انبارداری و حسابداری را به صورت سیستمی و منظم داشته باشید

پذیرش در نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان :

پذیرش نرم افزار ارتوپدی فنی

پذیرش در نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان به راحتی انجام پذیر می باشد ، شما می توانید تمامی اطلاعات بیماران مرکز خود را به راحتی داخل نرم افزار ثبت کنید و برای بیمارانتان تشکیل پرونده به صورت سیستمی انجام دهید ، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید برای پذیرش در نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان پارامترهای پیشفرضی قرار داده شده است که شما می توانید با توجه به سیستم کاری مرکزتان این پارامتر ها اضافه و یا تغییر بدهید  و به راحتی اطلاعاتی که برای تشکیل پرونده بیمارانتان مهم است را داخل نرم افزار ثبت کنید

وضعیت کالا در نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان :

وضعیت کالا در نرم افزار ارتوپدی فنی

شما می توانید بعد از اینکه برای بیمار داخل نرم افزار پذیرش انجام دادید برای بیمار خدمت ثبت کنید و بعد از ثبت خدمت مورد نظر برای بیمار شما می توانید وضعیت خدمتی که برای بیمار ثبت کردید را داخل نرم افزار پیگیری و کنترل کنید برای مثال شما برای بیمار خود یک خدمت با عنوان کفش طبی ثبت می کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات این خدمت شما می توانید در پنجره وضعیت کالا داخل نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان مشخص کنید که این کالا در چه وضعیتی قرار دارد  : پذیرش شده ، سفارش داده شده ، در حال ساخت ، آماده تحویل ، تحویل داده شد

گزارش های مختلف در نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان :

گزارش های مختلف در نرم افزا ارتوپدی فنی

شما می توانید داخل نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان گزارش های مختلفی را از مرکز خود داشته باشید می توانید گزارش کامل از سود و زیان مرکز خود را داشته باشید ، می توانید لیست تمامی بدهکاران و بستانکاران مرکز خود داخل نرم افزار ارتوپدی فنی بوستان داشته باشید و تمامی گزارشات داخل نرم افزار می توانید پرینت تهیه کنید

 دیگر قابلیت های نرم افزار ارتوپدی فنی :

_ تعریف خدمات مرکز و مشخص نمودن قابلیت های خدمات و قابلیت تنظیم قیمت، تعداد، سفارشی بودن و تاریخ تحویل به مشتری

_ تعریف فیلد های سفارشی در تشکیل پرونده

_ تعریف درمانگران مرکز و تعیین درصد آن ها

_ تعین پزشک معالج بیماران

_ تشکیل پرونده مراجعه کننده

_ پذیرش مراجعه کننده و ثبت درخواست کاربر

_  امکان افزودن شرح و توضیحات در پذیرش

_ ثبت سفارشات بیمار و پیگیری آن ها

_ سیستم انبارداری

_ صدور کارت پذیرش بیمار

_ تنظیم تعهد نامه برای بیمار

_ صدورفاکتور بیمه تکمیلی

_ سیستم نوبت دهی با قابلیت ویرایش ،حذف و ابطال نوبت

_ سیستم هشدار نوبت های روز

_ تعریف حساب

_ ثبت سند های حسابداری از جمله سندهزینه و پرداخت حقوق و …

_ ثبت تراکنش های نقدی، چک و …

_ ثبت عملیات چک از جمله واگذاری ،پاس یا خرج کردن چک

_ ثبت مکانیزه سند پذیرش

_ مشاهده صورت حساب های مراجعه کنندگان، درمانگران و پرسنل، هزینه هاو بانک ها و …. در محدوده زمانی

_ تعریف کاربران و تعیین سطوح دسترسی آن ها