پشتیبانی شرکت نرم افزاری میهن رایان
پشتیبانی نرم افزار های شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان همه روزه (به جز جمعه) از ساعت 8:30 الی 17 می باشد
کارشناسان تیم پشتیبانی شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان در ساعات کاری پاسخگوی سوالات شما عزیزان به صورت تلفنی و اینترنتی می باشند
شما کاربران محترم می توانید با ارتباط از طریق تلفن با شماره های تماس
- 03191011610
- 09162381442
با ما در ارتباط باشید
” کاربران عزیزی که به غیر از تایم های کاری نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره موبایل کارشناسان ما تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی مشکل خود را به کارشناسان پشتیبانی ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم “
همچنین شما کاربران عزیز می توانید به صورت اینترنتی و با استفاده از نرم افزار AnyDesk با کارشناسان شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان در ارتباط باشید
چگونه می توانیم با نرم افزار AnyDesk با کارشناسان شرکت نرم افزاری میهن رایان ارتباط داشته باشیم :
فایل نصب نرم افزار AnyDesk در وب سایت میهن رایان برای دسترسی آسان شما کاربران عزیز قرار گرفته است در صورتی که شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود ندارید در ابتدا آن را دانلود و نصب کنید شما می توانید سوالات خود را درباره نصب نرم افزار AnyDesk از کارشناسان ما بپرسید
برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی شرکت فناوری اطلاعات میهن رایان با استفاده از نرم افزار AnyDesk کافی است بعد از نصب نرم افزار برروی سیستم خود آدرس نرم افزار AnyDesk خود را از طریق تماس تلفنی در اختیار تیم پشتیبانی ما قرار دهید تا از این طریق مشکلات نرم افزار شما را در کمترین زمان حل کنیم
کارشناسان پشتیبانی شرکت نرم افزاری میهن رایان پس از قرار داد بین طرفین موظف اند که خدمات زیر را به شما مشتریان عزیز شرکت میهن رایان ارائه
دهند :
- نصب برنامه بر روی سیستم اصلی مرکز شما
- انجام کلیه تنظیمات مربوط به برنامه و سیستم های کلاینت مرکز شما
- راه اندازی و آموزش نرم افزار در طی چند جلسه به پرسنل مرکز شما
- ارائه خدمات پس از فروش نرم افزار به مدت یکسال به صورت تلفنی، اینترنتی، و حضوری